Čištění interiéru a exteriéru vozidel pro Brno a okolí

Do 20. 9. 2017 z technických důvodů tuto službu neposkytujeme. Děkujeme za pochopení.


Nabízíme Vám několik balíčků zaměřené na čištění, jak interiéru, tak exteriéru vozidel. Pro čištění čalouněných sedadel a čalouněných částí vozů, jako čalounění na dveřích, používáme extrakční metodu za použití značkových vysavačů značky Karcher. S účinnými a zároveň šetrnými prostředky dosáhneme důkladného vyčištění od všech nečistot. Zbavíme se mastnoty, usazené špíny a jiného znečištění, jako skvrny od jídla, pití či nečistot od domácích mazlíčků. Plasty v interiéru vozidla nejdříve umyjeme a posléze impregnujeme. Plasty tak získají živější vzhled, získají na elastičnosti a jsou tak chráněny před vnějšími vlivy a opotřebením zároveň. Stejně tak se staráme i kožené části vozu.

Exteriér vozidel myjeme pouze ručně. Ruční mytí je pečlivější, šetrnější, kvalitnější a v podstatě lepší ve všech ohledech oproti čištění kartáčovou metodou. Ruce se dostanou i tam, kde klasický kartáč nedosáhne. Tyto místa bývají právě nejnáchylnější ke korozi. Navíc už při jednom vjetí vozidlem do méně kvalitní kartáčové myčky Vám může způsobit trvalé škody na vašem laku. Věřte, že i lajk na první pohled pozná, které auto se myje pouze ručně a které jezdí pravidelně do myčky. Na těchto lacích se vyskytují mikrotrhliny či odřeniny, které jsou okem patrné. Navíc, auto při prodeji může tak ztratit na své hodnotě.

Ceník čištění interiéru a exteriéru vozidel


Interiér za sucha = 890Kč

  • Vozidlo kompletně vysajeme za sucha, umyjeme a naimpregnujeme všechny vnitřní plasty, popřípadě umyjeme kožené čalounění, umyjeme okna, provoníme vozidlo vůní.

Interiér extrakční metodou = 1490Kč

  • Vozidlo kompletně vysajeme za sucha, vytepujeme veškeré čalounění ve vozidle včetně koberečků nebo umyjeme kožené čalounění, umyjeme a naimpregnujeme všechny vnitřní plasty, umyjeme okna, vozidlo vysušíme, provoníme vůní.

Interiér extrakční metodou s exteriérem = 2190Kč

  • Vozidlo kompletně vysajeme za sucha, vytepujeme veškeré čalounění ve vozidle včetně koberečků popřípadě umyjeme kožené čalounění,, umyjeme a naimpregnujeme všechny vnitřní plasty, umyjeme okna, provoníme vůní; vozidlo ručně umyjeme (ručně umyjeme lak, okna a zrcátka, kola a pneumatiky, všechny dveřní prostory, plasty), odstraníme hmyz a asfalt, plasty a pneumatiky naimpregnujeme, lak a chrom naleštíme voskem, vozidlo kompletně vysušíme.

Komplet = 2990Kč

  • Obsahuje co balíček Interiér extrakční metodou s exteriérem a k tomu navíc vytepujeme i strop vozidla, vytepujeme dětské autosedačky, vydenzifikujeme klimatizaci a celý interiér, odstraníme na skle veškeré nálepky, odstraníme chlupy od domácích mazlíčků, naimpregnujeme čalouněná či kožená sedadla, povrchově vyčistíme motor

Příplatky

  • Po umytí koženého čalounění je nutné je i impregnovat (balíček Komplet již obsahuje) = 300Kč

Ceník jednotlivě

  • Vysátí za sucha = 200Kč
  • Tepování jedné sedačky nebo čištění a impregnace kožené sedačky = 180Kč
  • Tepování koberce v autě = 250Kč
  • Tepování koberečků = 100Kč
  • Tepování kufru = 100Kč
  • Tepování čalounění na dveřích = 50Kč
  • Tepování dětské autosedačky = 100Kč
  • Odstranění chlupů od domácích mazlíčků = 250Kč
  • Čištění stropu = 300Kč
  • Odstranění zápachu včetně provonění celého vozidla = 80Kč
  • Dosušení vozidla po tepování = 150Kč
  • Vyčištění plastů = 300Kč
  • Impregnace plastů = 200Kč
  • Vyčištění a impregnace koženého čalounění = 1100Kč
  • Vyčištění a vyleštění oken a zrcátek = 250Kč
  • Dezinfekce klimatizace  a celého interiéru = 400Kč
  • Vyčištění prahů, sloupků a mezidveřních prostorů = 150Kč
  • Impregnace venkovních plastů = 100Kč
  • Impregnace pneumatik = 100Kč
  • Ruční mytí vozu = 300Kč
  • Ruční mytí litých kol a poklic = 200Kč
  • Povrchové čištění motoru = 200Kč
  • Naleštění  základním voskem = 200Kč
  • Odstranění nálepky = 50Kč


Doplňující informace

  • Minimální cena zakázky 300Kč.
  • Doba čištění se odvíjí od individuálního znečištění každého vozidla a od zvoleného programu zpravidla 3-5 hodin.
  • Po vyčištění látkových sedadel doporučujeme aplikovat impragnaci na textílii.

Časté dotazy:


Jak často auto ručně mýt?

Minimálně jednou za rok. Ideálně 3-4krát do roka. Usazená mastná špína na sebe totiž natahuje celou řadu škodlivých látek (hlavně vodu či agresivní posypovou sůl), které dost výrazně přispívají ke vzniku koroze, ztrátě lesku apod. Nejcitlivější jsou sice spoje více karosářských dílů (typicky lemy, prahy dveří) a také podběhy či blatníky, koroze se však nevyhýbá ani kapotě či třeba kufru.

Pokud je však auto čisté, tyto látky se nemají kde usazovat. Umytím se kromě zlepšení vzhledu a reprezentativnosti i prodlouží životnost karoserie a potažmo celého auta, příp. se zvýší jeho hodnota při následném prodeji. Takřka nezbytné je mytí v zimních měsících, kdy na karoserii útočí kromě soli či vody také štěrk či třeba inverzní spad.

Jaký je postup při čištění interiéru?

Kompletní čištění interiérů trvá zhruba 5 hodin (při průměrném znečištění). Nejdříve odstraníme hrubé nečistoty suchým vysáváním, poté hloubkovým čištěním mokrou cestou (v případě kožených sedaček - důkladné ruční čištění a následné napuštění speciálními přípravky na kůži, které jí navrací elasticitu, chrání, ale nezanechávají mastnou), hlavových opěrek a opěrek pro ruce, čalouněných dveří, koberců a koberečků včetně kufru. Následuje čištění a ošetření plastových a gumových částí, vytření mezidveří, provonění interiéru. Mytí oken z obou stran.

Který mycí program zvolit? Stačí ten základní?

​Dá se říct, že ano. Ideálně byste měli vůz mýt tak 3-4krát do roka, z toho jednou by měl být využit kvalitnější program či v ideálním případě ruční mytí. Nemělo by chybět navoskování karoserie, umytí podvozku ani konzervace citlivých dílů. No, a pokud k tomu přidáte ještě kompletní vyčištění interiéru, vaše autíčko vás zcela určitě kritizovat nebude. Pokud však do prémiového produktu investovat nechcete, nevadí. I základní mycí program dokáže splnit svůj účel.

Proč je ruční mytí vhodnější?

  • Ruční mytí je nepoměrně pečlivější. Ruce jednoduše dosáhnou i tam, kam se klasický kartáč nedostane. A jsou to paradoxně právě tyto části, které jsou vůči korozi nejnáchylnější;
  • Ruční mytí je šetrnější: problémem řady mycích boxů je to, že jejich kartáče často způsobují mikrotrhlinky či odřeniny v laku. Většinou to nevadí. Ovšem u prémiových vozů, kde se hodně dbá na vzhled, může být rozdíl po několika letech mytí patrný;
  • Ruční mytí zpravidla zajistí lepší estetický efekt;
  • Ruční mytí je oproti kartáčovému lepší v podstatě ve všech ohledech.